2013.05.08. 9:51 keltezéssel, Bagó István írta:

Sziasztok!

FF2010, 2 külső hálókártyával, Közháló+Digi. Kapcsolat OK, megy szépen, de ilyan hibát kaptam:

"The offload capabilities of the network adapters associated with the ISP connections are not equal and will be disabled."

Mi a fene ez az offload kapacitás, és miért baj, ha nem azonos? Sebesség 10/30 Mbit a két vonalon, esért a terheléselosztás csúszkáját 25/75% értékre állítottam.

Valamit elböktem?

Offload kapacitás :) ez jó

Offload capabilities (tehermentesítés képességei)
Szerintem azt a 25/75%-os os értéket próbáld megfordítani.
Lehet fordítva van a két bejövő vonal, mint gondoltad.

Kösz!

Bagó István

rendszergazda

Pálffy Miklós Ker. Szki.