Üdv!

Bocs, kicsit off.

> Pl. egy magáncégnél vagyok főállású rendszergazda, mellette órákat
> adok egy állami középiskolában. Ez így mehet? Ha igen, akkor ugyanez
> miért nem mehet, ha egy iskolában vagyok rendszergazda? Nem
> diszkriminatív ez?

Kb. ugyanaz a helyzet, mint ha egy orvos nyugdíjas és tovább foglalkoztatják
nyugdíj mellett, mert nincs más, akkor el kell bocsátani, illetve
kérvényezheti, hogy maradjon, de nyugdíjat nem kaphat.
(Volt egy cikk egy ELTE Radnótis tanár tollából, hogy pedagógusok esetében
hogy is ment ez... pedig nem akárki az illető. Igaz, "csak" szakmai vonalon.
http://magyarnarancs.hu/publicisztika/egy-tanari-palya-kezdete-es-vege-1971-2013-84637
)

Azzal nincs baj, ha magánkórházban kap fizetést és nyugdíjat az orvos.

Az akkori (december 29?) kormányrendelet (?) még azt is tiltotta, hogy olyan
magánvállalkozót bízzon meg az állam bármilyen feladattal, aki már elérte az
öregségi nyugdíj korhatárát. Persze erre a rendeletre nem hivatkozhat a
munkáltató, amikor elküld.

Szóval nem hiszem, hogy reménykedni lehet.

Üdv: Fodor Zsolt