On Wed, 22 May 2013 16:16:02 +0200, Veres Sandor wrote

> Megpróbáltam újra belépni Consolon és újra előjött a hiba, a Consol
> ablak jobb felső sarkában a "Reload"-ra kattintva viszont bejött a
> XP. A vnc-vel kapcsolatban valamit nem kellet volna állítani a host-
> on a KVM gép telepítése után?

XP legalább 2 éve fut rajta, de kb. 1 éve win7 is.
Ezeket böngészőn keresztül használom.
A többi nem grafikus felületű Debian. Tesztcélra volt már Ubuntu is
grafikusan, de nem jött elő a hiba. Szerintem nem önmagában az XP okozza.

Alapból nem állítgattam át semmit. Az XP-nél rtl8139-es kártyát adtam meg.

Üdv: Fodor Zsolt