Bocs, a nem ideillő témáért, de nem vagyok rajta a Facebookon (ilyen is van :) és egy külföldi ismerősöm megkért, hogy keressem meg a 80-as években meglévő ismerősét, akinek csak nevét és a városát tudjuk (a név Takács, tehát van belőle jó sok). A kép sem segít, mert én nem ismerem, ő meg 30 éve nem látta és nyelvi nehézségei is vannak (a hölgy Berlinben élő orosz). Az Iwiwen elvileg megtaláltam, de oda ritkán lép be, hagytam üzenetet, de eltelhet akár 1-2 hónap is, mire észreveszi. Kollégám azonosítójával hosszú ideig kerestem a Facebookon és megdöbbenve vettem észre, hogy NINCS összetett keresési lehetőség (pl: név - város), mint az IWIW-en.
Vagy én vagyok ennyire béna?
Hogyan lehet Facebookon bonyolultabb keresést végrehajtani? Lehetetlen, hogy ne lehessen. Bár a Google a barátom, de most valahogy nem vagyunk jóban, mert semmi értelmeset nem találtam erről.
Köszönettel:
Bálint István