4:3-as kevés van és drága is, ez igaz.

Nekünk az egyik teremben van Xerox XA7-17i, üveg előlapos. Eszményi, mert a
gyerek képtelen bármit megmutatni az egérrel, csak és kizárólag a mocskos
mancsával, ettől pár nap alatt förtelmesen néz ki az összes. De az üveglap
miatt a takarítónéninek sem kellett külön oktatást tartani... :-o
Ez is lehet szempont... Ha még van ilyen/hasonló  a boltban...

Gy.