Én mindig úgy értelmeztem, hogy a dobozos szoftver egyszerűen a
kereskedelmi szoftver szinonimája azokból a régi időkből, amikor még nem
interneten közlekedett a szoftver. Ha a kódot és a kézikönyvet a netről
lehet letölteni, és e-mailben vagy más módon kapod az érvényesítő kódot, az
nem változtat a dolgok lényegén. Egyszerűen rajta maradt egy régi
elnevezés, ami már nem szó szerint értendő, ez az élet más területein is
sokszor így van. Ez az idézett definíció nagyon korrekt módon nem követeli
meg egy papírdoboz csatolását a szoftverhez.