Szerintem ezt nem zárja ki semmi, ez így rendben van és volt.
Egy teljes állást hirdetnek.
A kulcs a munkaidő.
Egy darab állás megtölthető 1 természetes személlyel úgy, hogy részben tanár, részben technikai. Amit nem lehet, hogy 1 természetes személy betöltsön 1 teljes tanári állást és még pluszban egy technikait is. A múltkor már ezt írtam, linkeltem ide nektek a Munka Törvénykönyvét. Ugyanis a munkaidő ott kerül meghatározásra. Ehhez jön még, amit most alaposan meghatároztak, hogy egy tanári állásnak mi a tartalma, mennyit kell bent tartózkodni és mivel kell a munkakört kitölteni. Nem rendszergazdai tevékenységgel.
A heti 40 órát szépen ki is tölti a tanár, akkor m_i_k_o_r rendszergazda?
Ha nézitek a Munka Törvénykönyvét, a 40 órás alaphéten felül nem lehet a dolgozót terhelni, kivéve egy kevés önként vállalt (és így kifizetendő) túlórát, ez itt nem játszik, nem fogják kifizetni, illetve ügyelettel lehet még kitolni a heti munkaidőt 60 órára, ebbe se nagyon fér a rendszergazda szerep, ezt inkább 24 órás szolgálatokra, egészségügyre, tűzoltókra, rendőrökre... találták ki. Ez mindenkire érvényes, minden munkavállalóra, tanárra, valamint: a postás, a rendőr, a villanyszerelő, ...a szomszéd, a gázos, a díjbeszedő (ld. Deák Bill Gyula) :)

Azt persze nem vitatom, hogy a balkéz nem tudja mit csinál a másik balkéz. :)

Szerintem ez van.

sl