2013.07.11. 13:38 keltezéssel, Fodor Zsolt írta:
"Ugye ezen a listán volt a javaslat, hogy ha más veszi át a rendszert, egyszerűbb újratelepíteni az egészet... hiszen nem olyan nagy dolog. (Kicsit túlzok, de a lényeg ez volt.)"
Ha én vennék át egy rendszert, első körben megismerném, biztosítanám a működését, kitapasztalnám az előnyeit, majd saját képemre alakítanám és áttelepíteném. Ezt hosszú távon nem lehet szerintem megúszni. De addig a működőt kell fenntartani, amit már megszoktak. A hirtelen nagy váltásokat nem tolerálják a userek... Az hogy az adott funkciót mivel biztosítom (Linux, Windows, Novell stb.), az már mindegy.
Szerintem...
Bálint István