From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Balázs Alaksza
Sent: Wednesday, July 17, 2013 7:51 PM
To: Techinfo
Subject: Re: VoIP

3cx-ben pstn??

a 3102-ben a user menüpontban(advanced mód) van egy cfwd all(vagy
uncinditional, nem tudom, nincs most előttem) pont, rögtön a legfelső
azthiszem, oda beírod 3cx melléke@3cx ip-je

vagy ha a vezetékesen akarsz kifele is menni akkor a 3cx-ben fel lehet venni
trunk-ként a 3102-t, ilyenkor az ip a 3102 ip-je, user a 3102-ben megadott
júzer és jelszó authentication stringet nem kell kitölteni.(privátban
beszélhetünk konkrétabban is, ha gondolod)