Üdv!

Azért tennék egy próbát mit csinál szoftver RAID esetén, hogy
felismeri e a sima lemezeket...

Nálunk IBM 345 esetén (szintén vmi LSI
drágaság) szoftveres RAID-el vígan elfutkározott az ubuntu 8.04/10.04.

Picit más: értem én hogy szoftveres réd fújfúj, ha van hardveres is,
de ha csak ez az út járható, akkor nem megfontolandó mégiscsak?

> Egész nap a
következő problémával küszködtem/tünk. Azt a feladatot kaptam/tuk, hogy
egy 10 éves IBM szerverre tegyek Linuxot. Csakhogy van rajta egy RAID
controller: LSI53C1030 ULTRA 320 SCSI A két lemezből létrehoztam a
mirrort, de egyik Linux sem látja, és egész nap nem találtam hozzá
drivert, így nem telepíthető. Előtte Win 2003 server volt rajta, ahhoz
volt driver. A kipróbáltam a következő Linuxokkal: Debian, Fedora,
Ubuntu Van valami tippetek, hogyan tudnám megoldani? Mivel ez a feladat
(erre a szerverre, Raid mirrorban, Linuxot), ezért szoftveres RAID és
egyéb megoldás kizárva. Valami ötlet?

--

_Sulek Szabolcs_