20 év nem számít, 30 év sem megnyugtatlak:)
Mi még felnéztünk az idősebbre,ma ez nem szokás.
Apropó, a java elmegy máshova, ahol megbecsülik, főleg megfizetik...

From: l...@mitiszk.hu
Subject: Re: Rendszergazdák...
Date: Wed, 7 Aug 2013 20:53:45 +0200
To: techinfo@lista.sulinet.hu

2013.08.07. dátummal, 12:44 időpontban vjadmin
<vjad...@mail.vargaj-bp.sulinet.hu> írta:

Én még "fiatal" vagyok, 2003-ban kezdtem itt, és jelenleg lényegesen kevesebbet
keresek mint akkor. Szeptembertől pedig... Részemről közel vagyok ahhoz a
ponthoz,
hogy az itt kialakított rendszer és légkör itthagyása 20adrendű dologgá váljon.
:/

Én meg öreg vagyok, 2 éve az új igazgazgató 20 éves rendszergazdai munkámat
söpörte félre, hogy egy technikusi végzettségű vállalkozó csinálja havi 200
ezer + áfáért. Jelenleg ott tartunk, hogy a tantárgyfelosztásban nulla órával
szerepelek.
Csínján a lelkesedéssel, nem éri meg.
-- losy