a szállal kapcsolatban, annyi lenne a kérdésem, hogy jelenleg dolgozzak e
téren vagy ne.
Rendi fenntartónk van, eddig aromo ment. Nyilván lehet majd aromózni
(szerintem nem lenne túl demokratikus, hogy megszavaznak egyet, hogy
ezentúl azt kell...) viszont ez csak szeptember elejére van mindig
rendelet... Ha pl a magiszterre kapunk támogatást és azt mondja a
fenntartó, hogy akkor azt csináljuk, akkor feleslegesen dolgozok aromóval
(tantárgyfelosztások, órarendek, évfordítás, kir importok stb stb...)
kinél mi a helyzet?
Illetve számolgatva egy picit, ha jól tudom annó normatívából kb 1milla
volt IAR-ra, legalábbis nálunk
Most számolgatom ha nem lesz normatíva akkor 50Ft/tanuló nettó, felszorzom
a létszámmal meg az áfával és kb. 500e jön ki.
akkor mi van? hová lett a normatíva többi része? Na megyek is inkább
csinálom a laptopokat :D

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>