Üdv!

Az a gondom, hogy valami időnként a szerver belső IP-jével akar kommunikálni a
hálózaton. (tegnap óta)

A szerver ilyenkor összeomlik...

A DHCP-n a megfelelő MAC-címre beállítottam foglalást.
De félek ez nem megoldás, mert gondolom nem a DHCP szerver osztotta ki a
szerver IP-jét mivel az ki van zárva a szórási tartományból.

A szerver win 2003 (van rajta ISA 2006 is).

Hogy tudnám beazonosízani, hogy mi lehet ez?

Gondoltam rá esetleg valamelyik hálózati eszköz kezdi megadni magát?!

(sajnos egyszerű, nem managelhető eszközeink vannak)

Vagy esetleg valami más eszköz, esetleg támadás lenne?

Sajnos, jelenleg nincs MAC szűrés,(mivel van wifi is) nem engedték, hogy az
otthoni tanári/diákgépeket a kulcs birtokában bárki használhassa...

Ha más megoldás nincs, tudom, MAC szűrést kell csinálnom (de nem igazán van
kedvem több száz eszköz MAC-ját beállítani, meg az igazgatónak is rá kéne
bólintani)

Szóval segítséget kérek, hogy tudnám beazonosítani, de mindenképp tiltani az
eszközt!

Egyébként a bűnös Mac-je:

F0:5A:09:9C:7F:DE

Előre is köszi!