Hello!
> Tanított már szakiskolás bukott osztályban?
>Egy gyereket addig lehet órán nevelni, amíg hat rá az
>1-es, a szaktanári, az igazgatói figyelmeztetés.
Ha ebbol indulunk ki, akkor igazad van.
De szerintem nem csak ezekkel lehet hatni a gyerekre.
Hagyjuk szerintem, ez egy meddo vita.
Szerintem minden gyerek megfoghato, raveheto a fegyelmezett viselkedesre.
Szerinted, szerintetek meg nem.
Persze az en allaspontom nem zarja ki a kiveteleket, megpedig, hogy letezik
olyan devians
gyerek akit nem lehet fegyelmezni.
De en nem a kivetelekrol szoltam.
Csak 1 pelda:
Bun rossz csoport, 9-10-ben nem en tanitottam oket.
11-be megkaptam a csoportot.
Elso orara amikor bementem, azt se vettek eszre, hogy megerkeztem.
A gepek bekapcsolva, neteznek, jatszanak.
1 ev mulva, mar vegzosok.
Az egyik orara nem tudtam idoben bemenni, mert az igazgato feltartott.
Szoltam az iskolatitkarnak, hogy menjen mar be a terembe, hogy varjanak
turelemmel,
menni fogok.
Az iskolatitkar dobbent arccal jon vissza, hogy a bun rossz gyerekek,
felnottek, ott ulnek a
kikapcsolt gepek elott, s turelmesen varnak ram.
Jo erzes volt.

Udv:
Molnar Peter, Tel:36209149514
http://www.petersoft.hu