2013. szeptember 15. 12:23 P.J. írta, <j.p...@vnet.hu>:

> ~ rendszergazda és szupertanár subject
>
> -> szuperrendszergazda és tanár
> esetében még 'figyelemre méltó, hogy a legtöbb helyen az is be van írva a
> rendszergarázda
> munkaköri leírásába, hogy akadályoztatása esetén a 'számítástechnika tanár
> helyettessít-
> heti..

Ez ugye nem a tanárt minősíti, hanem azt a vezetőt, aki a leírást aláírta,
valamint ez a munkaköri leírás az informatikatanárt ez nem kötelezi
semmire, mert nem az ő munkaköri leírásában van. Ha én adok valakinek egy
papírt, hogy te felviheted neki a sört a meccsnézéshez, akkor te felviszed?

> ~ ebből szívesen tartana szerintem minden ilyetén munkaköri leírású
> rendszergazda egy
> kis demonstrációt - hogy mit tud a számtech./inf. -tanár és mit nem..
>
> Engem most már erősen kezd fárasztani, hogy itt 1-2 kolléga rendszeresen a
tanárok szapulásával tölti az idejét, talán az egójához hiányzik?
1. Az egész téma, ami kb. év eleje óta tart, nem azokról a tanárokról szól,
akik erőnek erejével rendszergazdák akarnak lenni, és fennen híresztelik,
hogy értenek hozzá (sok ilyent láttál?), hanem azokról a vezetőkről az
igazgatótól a kormányig, akik azt hiszik, hogy a tanárt be lehet lökni a
rendszergazda helyett, vagy ezt akarják elrendelni mindenféle okból. Erről
talán a tanárok tehetnek? Miért kell egy ilyen szomorú témának a tanárok
állandó szapulására okot adnia? Hogy jön ez ide? Mi benne a logika?
2. Ezen a listán nem azok a tanárok vannak, akiknek büdös az informatika
lista vagy még mindig nem bírták a gyenge agyberendezésükkel felfogni, hogy
létezik, hiába mutogatod, hanem azok, akik egyben rendszergazdák is (jó,
néhányan csak voltunk, maradtunk a közösség és a segítség miatt). Nagyon
sok ilyen van. Na most az a tanár, aki kiképezte magát rendszergazdának,
még nem tud egy csak rendszergazdánál kevesebbet attól, hogy van még 1-2
diplomája. Senki nem fog kettéhasadni agyilag, mert két dologgal
foglalkozik, és nem is mindig tudja szétválasztani a kérdéseket, mert nem
diszjunktak. Erre találták ki még az internet hőskorában azt a megoldást,
hogy ha nem érdekel egy levél valakit, akkor PgDn.

Én tisztelettel kérem, hogy ezt a gittrágást fejezzük már be itt, és ne
legyen ez valami rendszergazda kontra tanár sárdobáló csetepaté terepe,
amikor mindenki egy hajóban evez és egyformán sújtja a kormányzati
dilettantizmus. Aki az összeugrasztásukon munkálkodik, ... <self censored>

További békés, kellemes vasárnapot!