Hello,

Na egy ilyet neztem meg ki:
Konica Minolta Bizhub 185, A3

11000 lap/32 euros lap/ar arany jon ki kb 510 euroert, nalunk persze.

Fodor Zsolt amit ajanlt, az dragabb az 550 euronal, igy nem johet szamitasba.
Molnar Peter-t neztem, de ott szinten a 7000/100 euro-s lap/ar arany nem jo.

Sajna van nalunk egy olyan, hogy a leltari targyak arat 2500 ron (550 euro) alatt szabjak meg, azon felul beruhazasnak szamit, igy az nem megengedett csak egy elore betervezett koltsegvetessel.

Merlegelek, hogy a legjobb legyen.