Nekem van 32 és 64 bites 3013. amúgy egy sima másolt lemezen adják.
jelenleg aktiválás úgy meg, hogy telefonon(ingyenes szám) keresztül engedi
csak, neten keresztül azt mondja, hogy betelt a licenszek száma.

Ha tudunk időpontot egyeztetni és hajlandó vagy benézni a suliba, ahol
dolgozom(H-P 8-16:00) és hozol pendrive-ot, vagy lemezt, kiírom neked(meg
annak, aki kéri).

Nagy Dániel
Czimra Gyula Ált. Isk.
1174 Bp., Kép u. 14.