Üdv!

12:59 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:

> [...]
2230s noti, tisztaszoftveres tanári xp telepítőlemez (nem karcos).
Biosban csak boot sorrendet tudok váltogatni meg teszteket futtatni...
Telepítő elindul, particionálás, fájlok másolása után a szokásos restart
majd eszközök telepítésénél befagy és sehova tovább. Néztem másik
lemezzel, usb-s dvd olvasóval, jelenség ua. Ubuntu csont nélkül
feltelepült, mi a rák baja lehet? Valaki látott már ilyet?

Nem
konkrétan Gábor levelére válaszolok, csak lusta vagyok scrollozni. :D

Hátha nálad is hasonló marhaság van:

Egy ASUS X54-nél futottam bele:
(BIOS szintén fapados)
ha win7-ből a profot raktam rá, akkor
feltelepült, de az utolsó telepítős reboot után többet nem indult az OS.

Mindennel próbálkoztam (FixMBR stb.), de semmi eredménye nem volt.
Linux indítható volt róla.
Majd kíváncsiságból fogtam a
tisztaszoftveres win7 ultimate DVD-t és láss csodát, azzal megy!

Tiszta X-atkák. :)

--

_Sulek Szabolcs_