Nincs igazad.
Nem csak tanártól, de bármilyen diplomás embertől elvárható annyi önfejlődésre való képesség, ha nem is ez a szakmája, hogy elsajátítson egy böngésző, levelező, szövegszerkesztő használatot.
Vagy NE ÜLJÖN LE A GÉPHEZ és ne fárasszon vele másokat.
Ilyen kollégám is volt és nem is volt ezzel semmi baj.
De ha leül, akkor már bocsánat!
Idős kollégám levelezését szívesen intéztem annak idején, ellenszolgáltatás nélkül, mert megbízott bennem, és rendesen megkért, nem szívatott.

sl