Üdv!

De igen tud statikus ip-t osztani.
Ahogy leírták:
létrehozol egy hálózati objektumot pl. LAN néven, abban felveszel új tagot
pl. gép1 néven megadod milyen ip-t kapjon pl: 192.168.0.10, a MAC címét és
elmented
DHCP-nél felveszel egy tartományt amit oszt a DHCP pl
192.168.0.100-192.168.0.200, beállítod statikus IP címeknél pedig megadod a
LAN objektumot, arra vigyázz ahogy a példámban is van hogy a statikus címek
ne legyenek benn a dinamikusan osztott tartományban.

Nálam így megy jó régóta, sőt ha így csinálod akkor a különböző tiltásokat
is csinálhatod az objektumokra.

Jó szórakozást

Üdvözlettel

Kiss István