> Szeptember óta vagyok iskolai rendszergazda.
> Okt elején lejártak a nod licenszek a gépeken. Majd 1x csak lesz vmi-ezt
> mondták(ez igen veszélyes mondtam).
> Keresgéltem ingyenes programokat és érdekelne a véleményetek hogy melyiket
> lehet iskoláknak telepíteni és milyen tapasztalataitok vannak a javasolt
> programokkal kapcsolatban.

Nos, ha nem adnak pénzt, akkor: szépen fogalmazott papír az Igazgatónak (majd
továbbítja, ahova kell), hogy ebben a formában nem biztosítható az intézményi
adataok védelme, stb. Te előre szólsz, a felelősséget nem vállalod.
Nézz szét a 2f.hu / entiszoft.hu-n. Simon Gábor itt van a Listán, mi egy éve
használjuk az F-Secure-t, teljesen bevált.

Gyuri