Sziasztok!

Az egyik terembe sorra kezdik a tápok ezt a jelenséget, hogy ciripel ha
áram alatt van (nincs bekapcsolva), ha bekapcsolom legtöbbször nem indul
néha elindul, de van hogy óra közben leáll.
Van hogy beindul de nem látja a hdd-t így nem tud bootolni. Elég
nyilvánvaló, hogy tápegység mert másik táppal működik. A gond csak az, hogy
FTX tápok vékony fekvő házas gépekről van szó (normál táppal teszteltem, de
az ugye nem fér bele). Valahol egy régi fórumon olvastam, hogy valaki - ha
jól emlékszem - talán tranzisztor cserélt és megszűnt a ciripelés. Tényleg
az ciripelhet? Van ezzel kapcsolatban tapasztalat? A cserére én nem
vállalkoznék, de van itt olyan kolléga aki igen, ha ez tényleg megoldás.
Egy új táp 12eFt.

--

Robert