2013. október 9. 19:44 Kovács Marietta írta, <mmarg...@hotmail.com>:

> Igazgatóhelyettes élete párja bedugta a pendrive-ot a gépbe, amelyik kiírt
> "valamit", hogy az "eszköz nem olvasható, akarja formázni?". Persze OK-t
> nyomott.
> Most nem látszik semmi a pendrive-on, pedig FONTOS és PÓTOLHATATLAN adatok
> (kiemelés nem tőlem) voltak rajta (biztonsági másolat nuku). Mondtam, hogy
> húzzák ki a gépből, ne piszkálják, ne nyúljanak hozzá. Holnap hozzák be
> nekem a pendrive-ot. Mivel próbálkozzak?

Add meg nekik a Kürt Kft. elérhetőségét. Ha egyszer annyira fontos és
pótolhatatlan adatok vannak rajta...
Valahol csak meg kell fizetniük a tanulópénzt.
Különben meg nem értem:
- Az igazgatóhelyettes házastársa a fontos iskolai adatokat tartalmazó
pendrive-val kísérletezett? Hogy került hozzá?
- Az igazgatóhelyettes a privát ügyeiben ugráltat téged? Pontosan melyik
munkaidőrész terhére?