Sziasztok!

Mivel van itthon két gépünk, így arra gondoltam, hogy a másod gépet használnám adat backupnak, amellett, hogy napi használatban van általános dolgokra (böngészés, office, ilyenek).

Mindkét gépen x64-es SP1-es Windows 7 Enterprise fut (az egyiken angol, a másikon magyar).

Szóval, azt szeretném megoldani, hogy a gépben lévő 3 db. 500-as vinyó küzül az egyikre menne a rendszer (100gb rendszer partíció, 400gb adat partíció), a másik kettő pedig raidben összefűzném egy 1 TB-os kötetté és ezt megosztanám, magamnak pedig felvenném hálózati meghajtónak.

Eddig tiszta sor... De hogyan tudom azt megtenni, hogy a gazda gépen ez a kötet ne látszódjon? Legyen ott a háttérben, de aki használja a gépet, ne lássa (nehogy véletlenül töröljön), de én el tudjam érni egy windows megosztáson keresztül. Amolyan NAS-szerű feladatot látna el.

Z.