From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of pista
Sent: Thursday, October 10, 2013 4:22 PM
To: Techinfo
Subject: RE: switch/ bitch

Kereskedő cégnél dolgozom, szóval nem suli :(

Nem akartam CÉG nevet írni mert eddig nagyon korrekten jártak el, nem kis
cég szép nagy irodaházuk van Budán..
meg a számlán tényleg ez a "szép" szöveg szerepel, de akkor is úgy érzem
"meg vagyok vezetve".
Vettem ugy 150 eFt-ért, érzésem szerint a posta ktg lesz legalább 20 eFt.

Üdv
Pálinkás