Egy előadáson több (2-3) egymástól 10-15 m-re lévő laptopon + projektoron
szeretnénk EGYSZERRE ugyan azt a prezentációt vetíteni. Az eddigi megoldás
az volt, hogy egy infra távirányítóval + minden gépen egy.egy USB-s vevővel
léptettük a diákat. A gond az, hogy külön-külön minden gép felé kell
fordulni, megnyomni a gombot. Az sok időt vesz igénybe, nem egyszerre
történik a váltás, néha egy-egy gép véletlenül kimarad, némelyik gépen
egyszerre kettőt is ugrik, s főleg nem valami elegáns megoldás.

Régebben valahol láttam egy egyszerű programot, amivel egy gépről tudnám
irányítani az összes gépet LAN-on keresztül, de most nem jut az eszembe, mi
volt az. Tudom, hogy ilyet tud a NetSupport és az Italc is, de nem akarok
ágyúval verébre lőni.

Van valami ötletetek?

Előre is kösz: Horváth Sándor
Dráva Völgye Középiskola, Barcs