Ez egész jó segítség, hogy kiírja a hibát, nekem ott volt gyanús mikor
szóltak, hogy random gépeken nem megy a net, holott ránézésre kap
IP-t. Kiderült, hogy az egyik routerbe szarul dugták a dráútot és
visszahurkolta a hálózatba a dhcp-t.
Amelyik gépen nem volt net, ott megnéztem mi az átjáró, innen meglett,
hogy melyik routertől kapott címet. Megkerestem, ránéztem, és láttam,
hogy valaki baszkodta a kábeleket és rosszul dugta vissza.

Gábor

blueboi69