  From: Szűcs_László
  To: Techinfo (techinfo@lista.sulinet.hu)
  Sent: Monday, November 11, 2013 12:53 PM
  Subject: youtube videó nem indul

  Kedves Tagok!

  A múlt héten kezdődött egy érdekes jelenség. A Youtube-on miután elindítottam
egy videót, el kezdet ugrálni kép majd egy hibaüzenettel behangyásodott. Eddig
gond nélkül ment a történet.

  Ami fontos lehet, hogy IE9-en és Mozillán is ugyanaz. ( a flash az naprakész
) ISA 2004 van a net mögött, de az rég nem volt konfigurálva.

  Előre is köszönöm a segítséget.

  Üdv.,

  Laci