From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Urbanics Mihály
Sent: Wednesday, November 13, 2013 5:13 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: zentyal 3.2 xp - logon.bat

Sziasztok,

Most ott tartok, hogy win7 –re állok át azokkal a gépekkel ahol lehet, de

hogy hogyan tudnám megosztani az egyik (zentyal domain-ba lépett) win7 gép
nyomtatóját a többi win 7-es gépnek.

gondom:

- eddig xp- simán megosztottam és látszott, tudtam csatlakozni parancssori
scriptel

- win7 : nincs megosztási lehetőség miután beléptetem domainba

köszönöm előre is a segítséget

Misi