Üdv,

<off>ez egy szenélyes vélemény, nem okoskodás.</off>

Személy szerint nem szeretem a fizetős szoftvereket, elkényelmesedik az ember
tőle. Igaz, ami igaz, egy ingyenes megoldással (squid+dansguardian) több a
munka, mire működőképes lesz, de megéri.

Urlblacklist mehet hozzá, csinalhat az ember saját kategóriát is. Admin
felületet is össze lehet ütni 1-2 nap alatt.

Szivás, de ha az ember megtanulja, garantáltan nagyon rutinja lesz mind linux
mind a szabad szoftverek világában.

Megfigyeltem, hogy összetetteb cli-s buherálások, hibafelderítés stb. Jobban
megy. /sokkal/.

A fizetős szoftverek elkényelmesítik az embert, nem mindig követelik meg az
alkalmazni kívánt technologia mögöttes ismeretét.

Bocs a hosszú leélért! Kikívánkozott belőlem :)

Üdv: Kiss L.