Hát ha azon sokat kell neki tanulni, hogy egy pillanatra nyomja meg a bekapcs gombot és ne 6 sec erejéig, akkor nagyobb a probléma, mint a gép kikapcsolása véleményem szerint...

Előző munkahelyemen a számtech tanár úgy állította le a gépeket az óra végén, hogy levágta a főkapcsolót és viszlát. Közöltem vele ennek a folyamatnak a helyes menetét. Nem is tetszett neki, mert ahogy mondta az neki mennyi munka, hogy végignézze a gépeket, hogy mind lekapcsolt-e, így meg garantált. Össze is vesztem vele, de addig nem volt hatással rá a dolog míg nem az igazgatóval mentem be óra végén és elmagyaráztam, hogy ez nem az orosz vízforraló. Azt kezelheti hasonlóképpen, de itt lesz szíves betartani a gépterem működési szabályzatát, amibe a gépek helyes leállítását is beleírtam direkt neki.