Hello4
> Basszus!!!! Ezt hányszor elmondom a diákoknak órán.... Erre most én
> feledkeztem meg erről!
Szerintem ez itt nem jatszik.
Ezt bizonyitja, hogy csokkentett modban nem indul, ha nincs halozat.
Ez egy program, ami nem virus, tehat a viruskereso nem fogja meg.
Ez egy program, nem csinal semmilyen "csunya" dolgot, nem kapcsolodik semmilyen
portra,
igy a tuzfal sem fogja meg.
Bizonyos oldalak meglatogatasakor aktivalodik, a felhasznalo hathatos
segitsegevel.
Ha melyen a rendszerbe ulne be, amihez kellene a rendszergazda jogosultsaf,
akkor egy
rendszervisszaallitassal nem lehetne eltavolitani.
Ma mar rendszergazdai jog nelkul is lehet rendszergazdai jogosultsagot
szerezni, bongeszon
keresztul is.
Tehat szerintem, hogy nem vagyunk rendszergazdak egy adott gepen, itt nem
elegendo
vedelem.

Udv:
Molnar Peter, Tel:36209149514