Hivatalos levelet, ha átvett és rajta keresztül történik az ügyintézés (függelmi rend betartva) iktatnia kell véleményem szerint. Ennek nyoma kell legyen. Ha egyáltalán elküldte a KLIK-nek, akkor onnan írásos válasznak kell(ett) jönnie, melyben jogszabályra hivatkozva utasítja el a kérelmedet és lehetőséget biztosít a fellebbezésre. Ez nem egy e-mailben történik két sorban... Amennyiben nem így történt munkajogi bíróság, ez ugye több embernek is kellemetlen lehet. Én ezért mindenek előtt személyes találkozót kérnék a tankerület vezetőjétől, ahol tisztáznám a helyzetet. Ha itt sem megyek semmire, utána ügyvéd és ...

OFF: Találkoztam már olyan iskolaigazgatóval Borsodban, aki simán kijelentette, hogy sza...ik a törvényre, csak az számít amit ő mond, gondol az intézményben, mire el kellett magyaráznom neki, hogy pont nem így van, mert a törvény betűje alapján kellene vezetnie az intézményt. Erre látta, hogy nem bír el velem és rendőrrel akart elvitetni, mikor kínos lett neki a beszélgetés, csak nem tudom milyen oknál fogva jutott ez eszébe... Nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek így utólag belegondolva. Nem az én igazgatóm volt, hanem a gyereké. /OFF