Na még ezt szúrtam ki, ez vajon mit takar? Mert ötleteim vannak...

Ehhez – egyebek mellett – az is szükséges, hogy a köznevelési intézmények
megbízható módon tudják nyilvántartani a tanulóikat, valamint a tanáraikat és
egyéb dolgozóikat, és ezt a nyilvántartást fel lehessen használni elektronikus
azonosításra is.

Gy.

2013 December 4, Szerda 08:43 CET dátummal, Ádám Fazekas