Reggel 8-tól nincs nálunk sem. 9 után nem sokkal volt vagy 5 percre kapcsolat, de mire megírtam volna a levelet el is ment :S pfff

Szerencsére van egy optikai 50/25 átszegmentáltam arra az egész sulit, de félő, hogy ez sem sokáig lesz mert így 85 gép ül egy DIR-600-as d-link routeren... kész vicc, hogy egy 50 rongyos Cisco small business routerért már több mint egy éve könyörgök a fenntartónak, de nem kapom meg...