Nekem ez az Allicenc igazolásom van, ezen szerepel a prof frissítés is.
http://kepfeltoltes.hu/view/131228/879776322K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png

És azért gondolom, hogy ugyanazt a kódot kaptuk, mert korábban volt már ez
téma, és ha jól rémlik, akkor ott erre jutottunk, de lehet, hogy tévedek.

A Teljes szöveg:
"Jelen dokumentum igazolja, hogy a fenti Licenc alapján, annak
Allicenceként a(z) Mezőgazdasági Kereskedelmi informatikai és szakkéző
iskola és kollégium oktatói, és munkatársai az intézmény számítógépein,
oktatással kapcsolatos tevékenységükhöz az alábbi Microsoft
szoftvertermékek legfrissebb, vagy bármely korábbi verziójának használatára
jogosultak. Az intézmény tanárai és rendszergazdái a Szerződés alapján
jogosultak továbbá a nevükre szóló licencigazolás kiállíttatásával, az
otthoni oktatással, kutatással kapcsolatos tevékenységükhöz a Windows
frissítés* és az Office terméküket jogszerűen használni."

Zs