> Üdv a
Listának!

> Win7 enterprise tartományba léptetve, de (egy) lokális
felhasználóval használják.
> Automatikusan kellene minden
bejelentkezéskor csatolni egy samba-s meghajtót.

Több megoldás is
lehet:

1) a szerveren felvett felhasználóval (igazgato) használtatod
tovább a gépet

2) ha a local user marad (de akkor miért van
tartományban a gép????), akkor válaszd le a hálózati
meghajtót, majd
sajátgép jobb klikk, hálózati meghajtó csatolása, elérés utat beírni,
majd a felugró
ablakban (user/pass) pipáld be a "jegyezze meg a
hitelesítési adataimat" részt, majd OK.

3) a hitelesítéssel
(samba/ldap) van baja és lehet, hogy néhány kulcs nem lett módosítva a
registry-ben.

domain.reg:

Windows Registry Editor Version 5.00

; Win7/Samba 3.4.x - Workstation Share

[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetserviceslanmanserverparameters]

"AutoShareWks"=dword:00000001

; Win7/Samba 3.4.x - Compat

[HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetserviceslanmanworkstationparameters]

"DNSNameResolutionRequired"=dword:00000000

"DomainCompatibilityMode"=dword:00000001
; AllowPlain ....
;
RequireSecuritySignature"=dword:00000000

; Win7/Samba 3.4.x - Compat

;
http://us.generation-nt.com/answer/samba-rejecting-auth-request-client-xxx-machine-account-win7-help-206090182.html#206092242

[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetservicesnetlogonparameters]

"DisablePasswordChange"=dword:00000001

"RequireSignOrSeal"=dword:00000001
"RequireStrongKey"=dword:00000001

;Turn off last user logged in stuff.

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionpoliciessystem]

"dontdisplaylastusername"=dword:00000001

;Disable the security
center stuff annoyances
;
[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetserviceswscsvc]
;
"Start"=dword:00000003

; Speedup settings

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPoliciesMicrosoftWindowsSystem]

"SlowLinkDetectEnabled"=dword:00000000

"DeleteRoamingCache"=dword:00000001
"WaitForNetwork"=dword:00000000

"CompatibleRUPSecurity"=dword:00000001

; Can drive you nuts

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesSystem]

"EnableLUA"=dword:00000000

"LocalAccountTokenFilterPolicy"=dword:00000001

;Stupid keys that make
the windows 7 sysprep crap out.
[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMSetup]

"RestartSetup"=dword:00000000
"SetupType"=dword:00000000

"SystemSetupInProgress"=dword:00000000
"SetupPhase"=dword:00000000

"CmdLine"=""
"OOBEInProgress"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlSession ManagerMemory
Management]
"ClearPageFileAtShutdown"=dword:00000001

Remélem
valamelyik verzió segít.

--

_Sulek Szabolcs_