Eddig vállalkozásban csináltam a suliban az rg. munkát és minden mást
-kiadványszerkesztést (meghívók, oklevelek, iskolai évkönyvek, tablók könyve, satöbbi satöbbi)
-studiós munka
-iskolai események fotózása, videózása
-Tv-k, videó-, DVD lejátszók- és általában minden beüzemelése aminek drót van a végén -SCORM tananyagok, tesztek létrehozása e-learninghez és ehhez moodle beüzemelése -Joomla website üzemeltetése, a suli oldalára új cikkek fölrakása, karbantarása- meg még sok minden mást, ami a 24 órába belefért, vagy ha egy órával hamarabb keltem,
akkor a 25 órába ;)
Saját belépőkódom a riasztóhoz lehetővé tette, hogy hétvégén is, és ünnepnapokon is dolgozhattam, és szívesen csináltam is tettem, megfizették úgy ahogy, bár hat éve ugyanannyiért...

Január 1-től viszont közalkalmazottként kell folytatnom, aminek a bruttóját nem kell nektek bemutatni, így viszont szeretnék _csak rendszergazdai_ tevékenységet folytatni,
és 8-tól 16-ig dolgozni, és a hétvégéket, ünnepeket otthon tölteni,
ehhez kérném a segítségeteket:
Légyszi küldjetek nekem rendszergazda munkaköri leírást, mi az ami kötelező?
Sejtéseim vannak, de mi a hivatalos, KLIK által elfogadott?

Elóre is köszönöm!