Javítsatok ki ha rosszul tudom, de a közhálón keresztül a Win7
Enterprise-t tudjuk aktiválni, azt a változatot amihez nem kaptunk
kulcsot. Ezt egyébkét 180 naponta meg is kell tenni.
A kirakott kulcsokkal én "külsős" szolgáltatón keresztül szoktam aktiválni.
Ha már itt tartunk a Win7 Prof kulcs nekem is reklamált, hogy betelt a
mennyiségi licence, de írtam az msinfóra és küldtek egy másikat (igaz,
hogy 2 napra rá).

Kovács Ferenc

On Thursday, January 23, 2014 8:25 PM, Pirity Tamas Gabor

On Thu, Jan 23, 2014 at 04:21:41PM +0100, Molnár Péter wrote:
> Hello!
> butaság volt.....
> Nem is kicsit...

Nem teljesen értem. Ha csak a közhálón megy az aktiválás és mindenkinek,
aki a közhálón van, megmondják ezeket a kódokat, a többiek meg nem veszik
hasznát, akkor miért is kellene titkolni?

Vagy nem így van? Csak mert a levélből én ezt szűrtem le. Mondjuk nem értek
hozzá, úgyhogy én emiatt nem küldtem volna be őket, de ha már itt tartunk,
akkor mesélje már el valaki röviden, hogy mi a helyzet.

--
PTG
This life is yours.  Some of it was given to you; the rest, you made yourself.