From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Vojcsek Csaba
Sent: Monday, January 27, 2014 10:34 AM
To: Techinfo
Subject: sulinet router csere

Sziasztok, elvileg a héten cserélnek nálunk, van 1-2 kérdésem, olyanokhoz
akiknél már megvolt a csere.

Szeretném ha a switch maradna hiszen használatban van. A kérdés, hogy ehhez
mit kell tenni? (valamikor azt olvastam, ha kell marad)

a másik, ha marad a switch akkor az tűnik a leg praktikusabbnak (a gors
csere érdekében, hogy az új eszköz trönk portjára rárakom a switch-et (24-es
port, ha jól rémlik) és ELVILEG minden változatlan marad. Így van?

Annak idején a privát vlan-ban kikapcsoltam a dhcp-t. Ez így is marad a
csere után??? (azaz a konfig marad?)

Köszönettel!

Vojcsek Csaba