Helló!

  Nekem volt ilyen egy-két hete. Az volt a probléma, hogy a kolléga adatait
nem sikerült rendesen megadni, a KIR-ben kellett megnézni, hogy is szerepel
ott pontosan. Hiányzott egy keresztnév. :-) Utána simán sikerült belépni,
elindítani a letöltést. Talán itt is hasonló a gond.

Üdv,
Horváth Tamás

2014. január 27. 13:07 Preisler Zsolt írta, <