From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nyéki István
Sent: Wednesday, January 29, 2014 10:02 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Sulinet+UPC kontakt

Üdv!

Nálunk kijöttek múlt hét hétfőn, nem találták a kábel végét egy
beépített szekrény miatt. A karbantartóval szétszedtük, mivel másnap
majd jönnek. Miután péntekig se jött senki a NIIF-nek jeleztem,
visszahívtak, hogy lebaltázták UPC-t. Megis jelent egy UPC-s hogy bocsi
meg minden, de alvállalkozó csinálja és majd szól mikor jönnek.

Ezen a héten kedden megjelent ismét az alvállalkozó, hogy miért kellet
szólni, mert hogy nem is ők szedték szét a szekrényt, meg stb. Én balga
aszittem legalább elkezdenek dolgozni, de nem, megnézték, hogy ez régi
kábel, meg a szomszédházból az út alatt kell áthozni a kábelt, rakjuk
össze a szekrényt, majd ha kell ők szétszedik, de ez mini projekt, majd
jelentkeznek.

Nem igazán akarják kábelcsatornában vezetni a fehér kábelt (állítólag
azt nem kell csak a feketét, meg gondolom ez így olcsóbb, egyszerűbb) én
viszont ragaszkodnék hozzá.
Szerintetek van ilyen szabvány, vagy valami amire hivatkozva nem veszem
át ha csak lóg a kábel (és mi van ha a gyerek leszakítja?) vagy a NIIF
veszi át?