Sziasztok!

Sajnos (vagy szerencsére) ilyen problémát most látok először, szívesen
venném tapasztaltabb kollégák véleményét!
Adott egy HP laserjet 2015d típusú nyomtató, ami egy Dell asztali masinába
van bekötve usb-vel. Pár hónapja kezdődött a dolog, nem akart nyomtatni,
néha igen, néha a hibajelző led villogott, néha meg a papíradagoló led.
Teljesen random, ki-be kapcsolás után általában helyre jött egy időre.
Először kábelcserével megoldódott a probléma, de pár hét után megint
előjött a baj. Még egy kábelcserével / más portba kötéssel görgettem ideáig
magam előtt a dolgot, érdemi ötlet nélkül. Másik asztali gépen
kifogástalanul működik!
Gyanúim: nem bírná a táp? (usb-n csak bill+egér van) Az usb portokkal lehet
valami? Leginkább erre gyanakszok, a 2. kábelcsere után a kábelt kizártam.
Előre is köszi!

Üdv - D.