Én ezt üresen hagytam. Nem nagyon kell túllihegni a dolgokat,
amennyire sok munkát vittek bele a táblázat megalkotásába, kb annyi
munkát is érdemes belefektetni a kitöltésébe.
Beleírtam hány gépünk van, mennyi laptop, aztán kész.
Vírusirtó nincs, mindegy is, hogy van-e. Volt eddig eset nod32, persze
nem volt pénzt rá, hogy meghosszabbítsuk, így lett panda cloud.

Gábor

blueboi69