Sima 2003 vagy 2003R2 az alap?
Mondjuk isa2003-ból gondolom, hogy nem R2.
Én megpróbálnám a sima XP-s drivert hozzá.
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4i65GV&o=XP

2014.02.04. 6:56 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Sziasztok!
Tudom őskövület a tárgybéli, 6-7 éve telepítettem egy selejtezett pc-n. Ez végzi, az egyik kollégiumban a tartalomszűrést. A gondom,hogy az alaplap hálókártyájának az illesztőprogramja valahogy eltűnt a gépről, helyreállítás nem segített. Asrock P4i65GV deszkáról van szó realtech RTL 8139B/C CardBus Fast Eth csatolóval és egyszerűen nem találok hozzá drivert. Helyesebben találok csak az nem jó. Az alaplap cd-jét pedig azóta elkevertem :) Ha mással nem fog menni beteszek még 1 PCI karit és átállítom a beállításokat, de túl sok időt nem akarok ráfordítani...

van valakinek működő illesztője hozzá? Driver kereső programok nem játszanak...

köszi előre is
--
Kurucz Zoltán
*rendszergazda*