És a KLIK-nek ez mit jelent?
Kötelező foglalkoztatnia több rendszergazdát vagy csak van rá saját hatáskörében lehetősége, ha megvan a kellő létszám pl 2 rendszergazdára?

Én két tagintézményben vagyok rendszergazda. Az egyik tagintézményben jár törvényileg egy rendszergazda a sulinak 8 órában a létszám miatt. A másik tagintézményben csak 130 körüli a létszám, ezért nekik úgy tudom, hogy csak 4 órában járna rendszergazda. Én most 4-4 órában végzem a dolgomat a két helyen. Az a szép, hogy hivatalosan abba a tagiskolába vagyok felvéve 8 órában ahol jár a 8 órás rendszergazda. A másik helyhez nekem papíron közöm sincs, csak a tagintézmény vezetői az igazgatónkkal megegyeztek, hogy felesben dolgozom a két helyen, mert ilyenkor 1 iskola vagyunk. Egyáltalán működhetne ez így? Mert így másfélszeresen dolgozom 1 fizetésért. A kinevezésem egy helyre szól 8 órában, amit meg is csinálok 4-ben, meg mikor mennyi plusszal.
Ha van ilyen jellegű tapasztalata bárkinek a listán, szívesen fogadom.