From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csaba Vékony
Sent: Tuesday, March 4, 2014 8:14 PM
To: Techinfo
Subject: Re: swithc over

Eddig kb. 1 nap volt, viszont a múlt héten volt nálunk egy sulinetes srác és ő
mondta, hogy innentől leveszik a kezüket a switchekről, átadják minden sulinak
(adott is egy átadás/átvételi papírt, amit alá kellett írjak) és nincs már
garancia meg semmi rá, már nem foglalkoznak vele.
Kérdezz rá, elméletileg, ha még nem vetted át tőlük hivatalosan, akkor még az
övék...

Üdv: V. Cs.

2014. március 4. 19:40 Szűcs_László írta,