Még annyit, hogy mi próbálkoztunk azzal, hogy a belívet (assezm így hívják)
külön kaphassuk meg a nyomdából, és majd mi beleragasztjuk a kemény borítóba.
(Tán a Külkeren csinálják így, de gyanítom, másutt is.)
Ezzel kikerültük volna a nyomdai pontatlanságokat, a mátrix nyomtató nyomtatási
képének csúfségait, a pozícionálási bajokat.
Egy egyszerű körlevéllel, lézerrel lehetett volna dolgozni, fél/harmad-mm-re...

A nyomda viszont szigorúan elzárkózott ettől.

Nem értem, hogy egy érettségi bizonyítvány mennyivel veszélyesebb külön, mint
egy abszulotórium/diploma... :-o
Na mind1.

Gy.

2014 Március 24, Hétfő 08:45 CET dátummal, Rudolf Végh <veghrud...@gmail.com>