Hello!

> Én sem hittem, de 1GB RAM esetén akár egy 80GB-os HDD-n jobban elfut a
> win7,
> mint az XP. No jó, kocog.

Tömegével vannak 1 magos Celeron gépek, 512 MB RAM-al. Memória bővítésre
egy fillér sincs. Pontosítok! Semmire sincs pénz. Mi lenne a javaslat?
Kaptunk olyan tippet, hogy szüntessük meg a gépek hálózati kapcsolatát.
Szóval használjuk elektronikus írógépnek?
Hallottam olyan tippről is, hogy használjunk "erős vírusvédelmet". Az
milyen, 512 MB RAM-nál?
Szóval érdekelne a javaslatotok.

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a memória bővítés egyes esetekben csak
látszólag oldja meg a problémát, hiszen nagyon sok AGP-s vagy egyéb
integrált VGA vezérlő van, amelyikre nincs W7 driver és a Vista vagy
kényszerből ráerőszakolt XP-s driverrel gyakoriak a kék halálok. Van olyan
AGP vezérlő, amely a kompatibilitási listán szerepel ugyan de szintén
hasonlókat produkál. Kcsit olyan érzésem van, hogy a Trabantba szerelünk
Volkswagen motort (hehe, volt rá példa :-))    ) és szétesik a karosszéria.

--
Üdv:
Boldog Ferenc