Egyetértek mindenben. Én itthon már rég áttértem win7-re, és linuxra. Viszont egy kft, ahol tevékenykedem, nem szeretne több 100 ezret költeni a váltás miatt. A vasakat is cserélni kellett volna már évekkel ezelőtt, 4 gépre új win7, frissebb office sem ártana. A kiszolgáló gépeken már win7 fut, csak az irodistáknak szeretném lecserélni az op. rendszert. ők is bújják a netet, éles adatbázisokat érnek el, és net-bankolnak is.
Kérdés, hogy az xp mennyire marad biztonságos ebben a kialakult helyzetben.